Makt

Confound it! The batteries are dead!

Ingenting nytt fra østfronten…

leave a comment »

Dag 25

Eller “ingenting nytt…”

Jeg var hjemme. Hadde vondt i magen. Vi har alle vært der. Nok om det.

Spilte litt Minecraft. For meg selv. Fant ut at det var fryktelig ensomt, så ble jeg litt lei meg… Fant videre ut at iPoden nok kan spille mer krevende spill enn PCen. Har derfor spurt litt rundt på twitter om spill jeg kan laste ned, funnet noen som ser lovende ut, og gleder meg til å prøve dem, en etter en.

Dag 26

Eller “… fra østfronten”

En av sjefene på jobben var redd jeg hadde skulket fordi jeg var stresset. Det er ikke tilfellet. Ja, jeg har en del å gjøre, og arbeidsoppgavene kan av og til være litt for store for en liten praktikant, men arbeidsmiljøet er herlig og man får alltid hjelp når man spør. Jeg sa det til henne jeg. Så sa jeg til ambassadøren at arbeidsplassen han er sjef for er sjef.

Rydder opp etter rot fra de tidligere praktikantene. Da mener jeg ikke bare de praktikantene før meg og Eirik, altså Sheila og Maral, men også de før dem, og de før dem igjen! Mye rot når man skiftes ut hvert halvår.

Og det var det for den dagen…

Written by Aslak

February 2, 2012 at 17:52

Posted in Nepal

Leave a Reply

