Makt

Confound it! The batteries are dead!

Addendum til “Felttur”

leave a comment »

Jeg glemte å si en veldig, veldig viktig ting i sist innlegg.

Kokken som lagde lunsj til oss som reiste rundt på fredag skal tydeligvis ha jobbet for Saddam Hussein. Både min kollega og jeg så litt underlig på de andre rundt bordet, og spurte et par spørsmål ang. dette, men neida. Det var helt sant.

Om det er det eller ikke så synes jeg allikevel det er en fin historie. Om han var kokk var han nok langt nede i det kokkianske hierarkiet. Kanskje vaskehjelp. Men jeg håper inderlig at han lagde noe som Hussein også likte…

Forøvrig klippet jeg meg selv, hadde et lite uhell, og endte derfor opp med en side bak som er litt kortere enn den andre, samtidig som hele bak egentlig er litt for kort. Akk ja.

Siden det var alt for i dag legger jeg ved noen bilder, slik at det ser ut som om dette innlegget er lengre enn det faktisk er!

Pynten på terrassen i all sin prakt vaier i i vindfylt sol

Noen gutter spiller et slags billiardspill hvor de knipser frem og tilbake små plastikkrundinger på et bord. Så gøy ut.

Det Nord-Koreanske flagget vinker (faretruende?) til meg mens jeg koser meg i solen på terrassen

 

PS:
Stor sannsynlighet for at jeg drar til et sted som heter Last Resort i helga for å Bungy-jumpe. Ville bare si ifra!

Written by Aslak

February 14, 2012 at 18:25

Posted in Nepal

Leave a Reply

