Makt

Confound it! The batteries are dead!

Hansa

leave a comment »

Ja… I dag har jeg fått meg tre glass med Hansa.

“Hansa?” Ville du kanskje spurt meg, kjære leser, om du var her. Og da ville jeg bare gitt deg et lurt smil.

“Ja, Hansa.”

“Selger de Hansa i Nepal?”

“Nei. Men jeg har vært på mottakelse hos ambassadøren for alle de utenlandske deltagerne på det seminaret jeg har (nesten) alt det praktiske ansvaret for.”

Det er ikke det at jeg elsker Hansa. Greit nok, det er en ok øl, men det var tanken om å drikke Hansa i Nepal som slo meg som underlig, forfriskende og herlig. Ikke selve ølen.

Uansett, dette er bare en kort oppdatering (som de som oftest blir). Jeg jobber time etter time med et seminar. Det er spennende arbeid. Og det fører til frukter som kan sås. Jeg prater med lederne i dette landet, når jeg sier navnet mitt sier folk “åh, det er deg jeg har sett på alle de mailene!” og jeg får rosende ord på rosende ord servert meg. Det er ganske stilig egentlig.

Alt er ende bra (men langt ifra rolig) på østfronten.

Written by Aslak

May 10, 2012 at 22:25

Posted in Nepal

Leave a Reply

